Voor Simon Loos heeft onze partner Autospuiterij Nico Mooij wederom een bakwagen gespoten conform huisstijl. Tevens is direct het cabinedak afgeschuind.

Meer over Autospuiterij Nico Mooij

Plaatwerk

De carrosserie wordt uitgedeukt of gedeeltelijk vervangen met behulp van de modernste technieken. Wanneer de schade dusdanig is dat er onderdelen ontzet zijn wordt het onderdeel op een speciale richtbank geplaatst. Zo voldoet u na de reparatie weer aan de fabrieksspecificaties. Het restylen van de carrosserie behoort ook tot de mogelijkheden. Als de carrosserie is uitgedeukt of van nieuw plaatwerk is voorzien, gaat deze door naar de afdeling voorbewerking. Hier wordt het plaatwerk geschuurd, strak gemaakt en in een roestwerende primer gespoten. Vervolgens gaat het naar de spuitcabine waar deze voorzien wordt van een perfecte nieuwe laklaag. Dankzij onze 20 meter lange spuitcabine kunt u bij ons terecht voor de meest uiteen- lopende objecten.

Spuitwerk

In onze 20 meter lange en 6 meter brede spuitcabine kunnen wij vrijwel elk voertuig of andere industriële constructie spuiten. De lak die wij gebruiken voldoet aan alle hedendaagse milieueisen. De kleur wordt op de originele kleurcode aangemaakt en eventuele lakveroudering wordt door de computer gecorrigeerd. Na het spuiten wordt het voertuig gedroogd in een cabine die wordt verwarmd tot 60 graden. Als de auto of vrachtwagen is afgekoeld gaat deze naar de afdeling montage. Hier wordt alles weer opgebouwd en klaargemaakt voor aflevering. Uiteraard volgt voor elke aflevering een strenge eindcontrole. Nieuwe vrachtwagens die afkomstig zijn van de fabriek spuiten wij in de bedrijfskleuren.

Schade

Schadeherstel in de breedste zin van het woord: taxatie, restauratie, belettering, ruitreparatie, kunststof reparatie.

Related Projects